Magunkról
Desztináció marketing / place branding
Küldetés
Helyeknek segítünk vonzóbbá, ismertebbé és versenyképesebbé válni. Célunk, hogy az emberek úgy érezzék, az adott helyen jó élni, megéri ott befektetni vagy oda ellátogatni.
Ars poetica
Helyek imázs-kommunikációja csakis egy jövőkép által meghatározott tudatos fejlesztés és márkaépítés által lehet sikeres.
Célunk, hogy olyan fejlesztésekkel gazdagítsuk a településeket, melyeket büszkén hagyunk a minket követő generációknak örökül.
Vállalati márkázás
Küldetés
Küldetésünk márkák építésen és gondozásán, szakmai alapokon nyugvó marketingkommunikáción keresztül segíteni Megrendelőinket a piaci versenyben. Nem hiszünk sem a konzervben, sem a mirelitben – egyedi, testre szabott megoldásokkal támogatjuk azokat, akik bizalmukkal megtisztelnek.
Ars poetica
Van, akinek a siker mércéje az éves forgalom, van, akinek a megrendelők száma, van, akinek az egyes projektek mérete. Esetünkben ügyfeleink sikere méri ki, mi mennyire tekintjük sikeresnek magunkat, illetve azt, amit csinálunk.
Cégtörténet
2006–2008
property marketing
(ingatlanfejlesztők)
2009–2011
property & destination
(ingatlanfejlesztők és önkormányzati fejlesztések, régiók)
2012–
concept & communication
(helyek és vállalatok)
„Miért szeretünk az AERA-val dolgozni”
„Az AERA MHC-t a Cushman&Wakefield ajánlotta nekünk egy nagy, budapesti kereskedelmi fejlesztéshez. Az Aera bebizonyította, hogy nem csak a kereskedelmi fejlesztésekben van figyelemreméltó jártassága, de elég rugalmas is ahhoz, hogy az ügyfél különleges igényét is kielégítse. Az ügyfelek felé tanúsított barátságos viselkedés semmit nem von le annak az autentikus megközelítésnek az értékéből, mellyel a fejlesztéseket kezelik. Megvan a koncepciójuk, és teljességgel képesek is ezt megjeleníteni. Gyors reagálás és változatos prezentációs eszközök – mindez a megfelelő kivitelezéssel párosulva – fémjelzik az AERA működését. Számos projektben közreműködnek nagyszerű ötletekkel és termékekkel, ami további jele annak, hogy a piaci szereplők folyamatosan megbíznak a jó hírükben.”
(Dr Bodó Gergely, Plaza Centers, 2006)
„Az AERA egy összetett marketing ügynökség, amely változatos módon képes az ügyfeleivel dolgozni. Legnagyobb erényük a rugalmasság és az elkötelezettség.”
(Erdei Bálint, Budapest Gate, 2007)
„Az AERA mint az Atrium Centers vezető marketing és PR ügynöksége, cégünk kezdeti időszakától fogva jelen van munkánkban. Azt tapasztaltam, hogy az AERA csapata még a legkisebb részletekre is gondot fordít, és ezzel egyidejűleg átfogó rálátással rendelkezik az ingatlanmarketing területén. Az AERA sokéves tapasztalata, melyet a magyar és más, a régió országaiban növekvő és fejlődő ingatlanpiacon szerzett, nagyban hozzájárult az Atrium Centers stratégiájához. Az együttműködésünk alatt az AERA mindig rugalmas, kreatív, szakmai és proaktív megközelítést mutatott, és mélyen megértette az Atrium fejlesztési tevékenységét, a marketinget mindig akár a napi szükségletünkhöz igazítva.”
(Parókai Beáta, Atrium Centers, 2008)