Vállalati márkázás

Ágazatok

Márkastratégia, kommunikációs konzultáció

A márkaépítés hosszú távú folyamat, és általában gondos előkészítést és jól átgondolt stratégiát igényel. A folyamatosan épülő, alakuló brand ráadásul évtizedek távlatában befolyásolja egy termék, szolgáltatás pozícióját. A szisztematikus építkezéshez az AREA teljes körű auditon és komoly kutatásokon alapuló stratégiai dokumentumot állít össze. Ez az az alapkő, amely meghatározza a márkaépítést, és amelyet minden részmunka briefelésénél elő lehet venni.

Arculat

A márka vizuális lenyomata az arculat. A logó, illetve az egyéb arculati elemek hosszú távon kísérik el a terméket, szolgáltatást, és határozzák meg annak általános imázsát. Az AERA az alapvető arculati elemek megtervezését csakúgy elvégzi, mint a minden eszközre kiterjedő arculati kódexek összeállítását. Az arculat teljes körű forrásanyagait minden esetben megfelelő dokumentációval bocsátjuk Megrendelőink rendelkezésére, igény esetén nyomtatott formában is.

Kampánymunkák

A komplex és integrált kampányok átgondolt tervezést igénylő kommunikációs formák. A cél olyan jól költségoptimalizált mixek felépítése, ahol az egyes eszközök és csatornák egymást erősítve a lehető legnagyobb effektivitást eredményezik. Szakembereink évtizedes rutinnal terveznek, építenek és menedzselnek kommunikációs kampányokat, beleértve a médiafoglalást és a kampányok hatékonyságelemzését is.

Elektronikus és digitális eszközök

Az elektronikus és digitális eszközök több, egész életünket érintő forradalmat éltek meg az elmúlt években. A kommunikációs szakma számára egyre növekvő kihívást és egyre növekvő kalandot jelentet lépést tartani az egyre szélesedő lehetőségekkel és eszközökkel. Cégünk kifejezetten erős a különböző innovatív megoldások kidolgozásában, és az olyan technológiák felhasználásában, mint amilyen a gigapixeles fotográfia, a Kinect navigáció, az egyedi fejlesztésű touch screen és mobil alkalmazások.

Nyomtatott eszközök

Kongatták már felette vészharangot számtalanszor, de a nyomtatott eszközök tárháza mindmáig negligálhatatlan eleme a kommunikációnak. A litográfia és különböző nyomdatechnológiai eljárások folyamos fejlődése pedig egyre csak gazdagítja a használható eszközök és anyagok arzenálját. Az AERA szakemberei mindenféle hordózóra és mindenféle nyomtatástechnológia használatával terveznek kommunikációs anyagokat, menedzselik annak produkciós munkáit, és szükség esetén az installálást is elvégzik.